İpotek kredileri, farklı zamanlarda ve birden fazla kaynaktan gelebilen farklı belge türlerinden ve formatlarından (ödeme makbuzları, kimlik belgeleri, garanti sertifikaları, fiyat simülasyonları, noterler / ajanslar ile iletişim, fotoğraflar ve planlar vb.) Oluşan çeşitli ağır dosyalardır (Kağıt veya elektronik, posta veya faks, vb.). Her bilginin güvenli ve güvenli bir şekilde doğru dosyalara, süreçlere veya sistemlere (CRM, ECM, kurumsal portallar vb.) Girdiğinden emin olmanın ve kolayca alınabilmesinin sağlanması, finansal kurumların çalışanları tarafından en çok zaman alıcı zorluklardan biridir.
Faydaları
İşleriniz hızlandırır ve verimli hale getirir
Posta makbuzu ve şirket sistemlerine dahil olma arasındaki zamanları azaltarak üretkenliği geliştirin. İşletme ekipleriniz, potansiyelleri ve incelenmesi ve üzerinde işlem yapılması gereken bilgilere göre daha hızlı ve daha güvenli erişim belgelerine sahiptir.
İş akışlarınızı kontrol eder
Tam yönetilen belge yönlendirmesi ve izlenebilirliği, daha az manuel giriş hatası veya kayıp belgeler ve gizlilik sorunlarıyla bağlantılı en aza indirgenmiş riskler sayesinde kusursuz bir denetim izi edinin
I.R.I.S Müşteri memnuniyetinizi artırır
Etkili belge yönetimi, istemci dosyaları daha hızlı işlenirken iletilen bilgiler daha kaliteli olduğu için yanıt vermeyi artırır, güçlü ICR, OCR çözümleri sunar, belge dijitalleştirme, veri yönetimi, evrak arşivleme, iş akış sistemi, belge yönetimi, fatura ocr, fatura işleme, çek veri yakalama, banka OCR sistemleri, banka ICR, çek fatura işleme, sayısal arşivin oluşturulmasını sağlar.
Mail işleme maliyetinizi düşürür
Sayısallaştırılmış kayıtlar, postaları daha fazla katma değere sahip görevlere ayıran ve kağıt hacimlerini ve bununla ilişkili taşıma, gönderim ve depolama maliyetlerini azaltmak için çalışanlarını adamak üzere imkânı getirir.
E-İş birliği ve çalışanların verimliliğini artırır
Şirketinizdeki bilgi paylaşımı için geliştirildi. Çalışanlar, ihtiyaç duydukları bilgileri kolayca alabilir veya ilgili kayıtları paylaşabilir.